Monday, October 17, 2016

Swart Hond Forex Trading System

Swart Hond System Lidmaatskap herroep geword Dec 2006 277 Posts Hallo aan al die ander handelaars. Ek het hier iets wat ek vyf is op soek na, op en af, vir die afgelope twee jaar of so, maar ek het 'n nader kyk verlede naweek nadat hulle dit weggesteek in 'n gids en gedink dat dit van 'n paar gebruik om ouens kan wees wat besig is om op hul forex reis, en enigiemand anders vir die saak. Daar is niks nuuts nie hier nie, net my inslag op die gebruik van bewegende gemiddeldes, hou dinge eenvoudig, 'n clearish skerm, en beslis geen leuens, Elliot, of EAS. Leuens en Elliot, vir my, is gelykstaande aan toe my ouma het wind Burps - ek gaan 'n lang, toe sy winde - ek kort gaan. Nie regtig veel gebruik. So, hoekom noem dit Black Dog Wel, ek dink van Swart Arrow Trading - BAT, maar ons het reeds dat. Selfs gedink Bad Ass Trading, ditto. Beurs in tandem. nah. Op die CD is gelei Zep speel, vyf jy raai dit al, Swart Hond. Plus ek het 'n swart hond aan die slaap onder my stoel, en 'n goue (retriever) hond snork in sy bed. Golden Hond Trading net doesn t het dat ring om dit te. In elk geval, laat se skuif op. Ek verhandel hierdie uitsluitlik op die seine gegenereer op drie pare al verlede week en het 'n shedful o pitte. EJ, GU, EU. Ja ek weet verlede week was 'n goeie een, nuwerwets, beweeg, maar ek sal laat jy jou eie gemoed maak wanneer jy die kaarte te trek. Ek het gewoonlik nege pare oop, maar die seine kan begin kom dik en vinnig, en neem 'n paar bestuur, vir my ten minste. Reg, twee honde te voed, en my uit te brei taille moet brandstof. Ons sal binnekort by die nitty-gritty. In die tussentyd, kyk na die sappige beweeg op die GC hier. Hoe kan ons veilig in die beweeg met die minimale risiko Dave Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Lidmaatskap herroep geword Desember 2006 277 Posts Persoonlik hou ek bewegende gemiddeldes hulle 'n storie picturaal vertel al 'n bietjie laat. Maar ons regtig nodig het 'n laser leiding stelsel om ons te kry in Ek aanwysers berug moeilik om te interpreteer vind. Tog, sal ons gebruik een as 'n filter. Hopelik ons ​​hou aan die regterkant van die mark. Mees suksesvolle handelaars neem die vleis uit 'n skuif maw die middelste derde. Dis wat ek streef. Jou doelwitte kan anders wees. Hierdie klein stelsel sal jou ook verhoed overtrading en visvang vir tops en bottoms. (As die reëls is streng nagekom word). Beide nadelig vir die dikte van jou beursie. Terug na die kaarte. Ek sal bly met die GC, bo, om my boodskap oor te dra. Terloops, wat verlede swang af getref my sleep en besorg my 56 pitte Ek het 'n affiniteit vir die 50ema, a la doeltreffendheid en ander. Dit is my lyn in die sand en dikteer my rigting van handel. Vir ons doeleindes moet ons 'n 50ema hoë en 'n 50 ema lae kanaal trek, om so te praat. Soos per kaart. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Lidmaatskap herroep geword Desember 2006 277 Posts Diegene ema s is natuurlik nie genoeg om vanaf maar hulle hou ons aan die regte kant van die mark nontheless. Maar Dave, wat oor inskrywings Ek hoor jy vra. Bestendige. geen haas. Jy moet regtig weet waar jy gaan om af te sluit voordat jy in, maar ons sal later na wat kom. Net vir jou sal ons konsentreer op inskrywings. Hierdie, as Ek hulle roep, is eenvoudig nog twee ema se gekleurde swart, of liewer die sein pyle. Ons don t eintlik nodig die ema lyne op die grafiek, net die pyle. Laat s het die grafiek. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Lidmaatskap herroep geword Desember 2006 277 Posts Goue Reël Geen 1 As jy moet handel, dan Altyd HANDEL in die rigting van die laaste swart hond Hierdie reël alleen sal jy red baie pennies. Dit sal jou weg te hou van probeer om die tops en bottoms, waar al die geld verloor vind. Nou moet ons verfyn dinge net 'n bietjie. Voordat ons dit doen, kan jy in gedagte hou dat dit is my verstellings wat ek gebruik op 'n 15 min grafiek. Ek hawe t het die geduld vir langer tydperke so instellings kan (sal) anders wees. Net so kan jy vroeër of later seine vereis sodat jy gaan hê om te eksperimenteer. Volgende voeg ons 'n ander twee ema s met behulp van dieselfde EMO crossover sein dingetjie. Hierdie een is ingestel op 3 en 50. Hierdie I kleur rooi en geel, ek gebruik dit om 'n klank alarm onder my aandag te vestig op die rekenaar gee. Ek vra om verskoning, ek het vergeet om te noem dat die Swart Honde is vasgestel op 20 en 100. Chart kom. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Lidmaatskap herroep geword Desember 2006 277 Posts Ok, dit is waar dinge ingewikkeld kan kry. Filter. Ek gebruik twee MACD s. Die eerste is ingestel op 10.20.1 Die enigste belang wat ons in dit is wanneer hy sy zero lyn kruise. As ons dink aan kort gaan dan ons regtig wil om dit onder vriespunt sien. Sien grafiek. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Lidmaatskap herroep geword Desember 2006 277 Posts Dit is die laaste een vir jou grafiek opset. Nog 'n MACD vasgestel op 10.20.1 Maar dit is MTF MACD vasgestel op 60 min. Ek sal dit die beste wat ek kan verduidelik. Ek het die MTF MACD in dieselfde venster as die normale MACD. Dit is nie 'n noodsaaklikheid, jy kan twee vensters oop aan die onderkant van jou kaarte het. Dit is net dat ek graag minder warboel op die skerm. Toe het die kleur soos geen ander. Volgende, trek 'n 5 ema van hierdie MTF MACD kleur rooi. Nou sal die macds waarskynlik nie beset dieselfde nul lyn en dit is regtig verlang. So, laat optrek Macd eienskappe en maak seker die vasgestelde minimum en Vaste maksimum blok nadat jy dieselfde waardes in elke. My voorkeure vir GBPCHF: Macd -0,007 en 0.007 MTF Macd -0,02 en 0,02 Die MTF Macd vertel ons wat die een uur grafiek doen en ons is op soek om handel te dryf lank as bo nul ens Wel, dit is dit vir jou kaarte. Ek hoop dit is duidelik. Grafiek. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Dit is die laaste een vir jou grafiek opset. Nog 'n MACD vasgestel op 10.20.1 Maar dit is MTF MACD vasgestel op 60 min. Ek sal dit die beste wat ek kan verduidelik. Ek het die MTF MACD in dieselfde venster as die normale MACD. Dit is nie 'n noodsaaklikheid, jy kan twee vensters oop aan die onderkant van jou kaarte het. Dit is net dat ek graag minder warboel op die skerm. Toe het die kleur soos geen ander. Volgende, trek 'n 5 ema van hierdie MTF MACD kleur rooi. Nou sal die macds waarskynlik nie beset dieselfde nul lyn en dit is regtig verlang. So, laat optrek Macd eienskappe en maak seker die vasgestelde minimum en Vaste maksimum blok nadat jy dieselfde waardes in elke. My voorkeure vir GBPCHF: Macd -0,007 en 0.007 MTF Macd -0,02 en 0,02 Die MTF Macd vertel ons wat die een uur grafiek doen en ons is op soek om handel te dryf lank as bo nul ens Wel, dit is dit vir jou kaarte. Ek hoop dit is duidelik. Grafiek. ok, ek sien jy gepos obne meer steek ek tik. so met die kleur te stel nie op die MTFMacd. waarna kyk jy. die rooi EMA5 te steek of bo die nul lyn TP SL Enige ander idees / voorstelle te wees, Valkuilen Lidmaatskap herroep geword Desember 2006 277 Posts Hi hbrandt en Waterflame, thanx vir jou antwoorde. As ek Waterflame eerste kan beantwoord. Ja, ek ve probeer die vinniger ma se vir 'n vinnige geld, in werklikheid net omtrent elke kombinasie. Maar dink net, hoeveel keer het jy gekry 'n paar pitte net te kyk hoe hulle verdwyn soos 'n skuif gaan voort in plaas van in jou rigting. Ek verkies om die tendens (korttermyn soos dit is) laat posvat. Ek het oorweeg om 10 en 75 vir die Swart Honde maar ek dink die instellings as hulle bied minder risiko. Hoop wat verduidelik dit vir jou. Hbrandt - as jy don t gedagte ek sal inskrywings in detail bespreek later as ek is seker daar sal baie van die vrae oor die eerste set-up. Sal ya nie vergeet nie. Dave Ek het met die honde vir laaste nege maande of so nie. Ek het alreeds in 'n posisie om live ambagte en die belangrikste winsgewende kinders maak. Sonder enige twyfel, het dit slegs moontlik vir twee dinge, naamlik (1) 'n goeie stelsel en (2) 'n groot ondersteunende gemeenskap I m Ek gaan 'n bietjie oor die punte. Swart Hond stelsel het alles wat mens nodig om die FX handel wanneer dit kom by te voeg aanwysers en templates om die grafiek, nie 'n enkele meer aanwyser is nodig om 'n winsgewende handel te maak. In die tweede plek is Swart Hond stelsels goed gedefinieer en beskryf met visuele voorstellings wat dit makliker maak om te verstaan ​​maak. Enige ernstige handelaar kan maak as behoorlike studietyd en voorraad tyd belê. Nou kom die tweede punt in gesprek wat die ondersteuning van die gemeenskap 'n mens kry net na (s) hy registreer vir die stelsel. Ek m nie Ek gaan veel daaroor. Ek het net een woord om die gemeenskap te beskryf - die beste. Nadat dit alles, het gesê voordat ek pen neer, vir diegene wat nog nie 'n stelsel werk vir hulle te doen, wil ek sê dat die stelsel werk net wanneer jy wil om dit te. Dit is julle wat moet werk en gee dit 'n behoorlike gaan nie, want jy rond sal gebruik word om dit nie andersom. Gelukkig handel vir alle Muktadir Swart Hond Trader. Ek het baie slegte resensies gepos op BBV onlangs, en ek het gedink dit goed om te plaas 'n positiewe resensie vir een van die min FX produkte wat ek ooit vyf gebruik wat nuttig / winsgewend is. Laat dit bekend wees dat ek net die hersiening van die forum / stelsel self. dit is nie 'n sein diens. Daar is in die eerste plek 'n opvoeding site met 'n kerngroep van toegewyde lede. Hierdie lede het hulself bewys as goeie handelaars wees en is baie vrygewig met hulle tyd. DIE REAL sterkte van die BD-stelsel is die COMMUNITY handelaars wat dit omring. waarvan sommige al vir vyf of ses jaar. Toe ek besig was om op my voete in die vroeë 2011, het ek talle aanbiedinge vir een-tot-een afrigtingsessies via Skype - en nie net uit Swart Hond Dave. Ook uit ander kern lede. So ver as die stelsel self. Ek het eintlik huiwer om dit te noem 'n stelsel. Daar is baie meganiese stelsels daar buite wat jy kan gebruik, met vaste reëls. Ek het my regmatige deel gekoop en het my regmatige deel van die geld. Ek dink wat is nuttig om te weet oor hierdie forum is dat daar riglyne en basiese aanwysers wat gebruik word, maar jy werklik leer om handel prys aksie. Die stelsel / aanwyser stel is (en ek editorializing nou - dit is net my opinie) bloot 'n lens waardeur jy die prys aksie wat gebeur in die mark te sien. Ernstig. beteken die gemiddelde kleinhandel handelaar staan ​​'n kans handel teen groot banke wat HFT vermoë, motor-handelaars, binne-inligting, volledige spanne van ontleders toegewy aan 'n enkele geldeenheid paar, ens Ek sou sê NEE. Dus, die enigste manier om te wen in Forex is om nie te speel die spel, in my opinie. Dit is 'n baie meer basiese benadering, een wat 'n paar patrone wat herhaal in die mark kapitaliseer. Elke dag, en op elke tydraamwerk. Dit bring my by my volgende punt. daar is sub forums binne die forum opgedra aan elke handelaar se potensiaal styl. vanaf 1 minuut kaarte tot hoër tydraamwerke (daaglikse en weeklikse kaarte). Ook, daar is eintlik net een stelsel, maar daar is vyf weergawes of menings van die basiese stelsel (oorspronklike, mtf1, mtf2, mtf3, en quick fix). Nuwe lede word toegang tot die basiese reëls in die quick fix artikel. Ek het self hierdie verhandel met sukses. Nadat jy 'n sekere aantal poste te bereik oor die forum, mag jy toegang tot die ander standpunte. Ek sou sê dit is 'n goeie skuif op Dave se deel. help handelaars suksesvol deur hulle die prys Aksie reëls op die eenvoudigste weergawe van die stelsel te leer. Moet ek klagtes Nie regtig nie. Ek gee dit slegs 4 sterre in plaas van 5, want die forum was baie oorweldigend / verwarrend vir my as 'n newbie twee jaar gelede. Al die aktiewe handelaars en newbie handelaars het tydskrifte en hul ambagte te teken. en dit lyk asof die BD reëls is 'n begin plek vir die meeste mense. Die meeste mense (insluitend 'n paar van die kern van die lede) het tweaked die basiese reëls om hul basiese styl aan te pas. Die oorgrote meerderheid van die mense te handel af van 15 min kaarte. maar daar is 'n hele reeks weergawes van hoe om ambagte te bestuur wanneer jy 'n inskrywing Swart Hond. Sommige mense het statiese stop verliese, ander gebruik swing hoogtepunte of laagtepunte, sommige gebruik spilpunte, ander gebruik dit gebaseer op ATR, ens Vir teikens. Daar is 'n paar mense op die forum of in die lewendige handel kamer wat gebruik (ernstig) 3 pit teikens. Daar is ander (soos ek) wat gewen t neem minder as 20 pitte. Sommige mense handel Asiatiese, sommige mense handel Londen, 'n paar mense handel New York, ens Ek moet sê - al is - as jy jouself te wy aan die forum, sal jy waarskynlik uiteindelik 'n groot handelaar of (soos ek) 'n halfpad ordentlike een . Aan die einde van die dag. tensy jy 'n inskrywing op 'n betroubare sein diens. daar is geen magic bullet en jou sukses as 'n handelaar is direk eweredig die tyd en moeite wat jy sit in dit. Probleem is die sloerende aanwysers en die oorverf hier, sy so bad. I probeer vir 6 maande na hierdie werk te kry en kan nie soos die meeste ander op die forum. Dave sê prys aksie is die belangrikste aanduiding hier, maar nie vertel hoe om gebruik it. its óf prys is om ver van NTZ of slordig prys aksie, ens Die hulp is goed uit die lede here. I nou baie goed te handel met 'n ander prys aksie metode wat werklik works. Im nie oortuig met die 75 treftempo Dave beweer, 'n duidelike hy maak sy geld meestal nie van handel, het hy hierdie op gestel die chat. Wasted tyd op geld met hierdie metode. 2010/05/19 2Star Ongelukkig kan ek t stem saam met die ander handelaars hier. Ek het probeer om die Swart Hond stelsel, met behulp van die reëls presies tot op die letter. Ek verhandel vir 'n week met behulp van 15min grafiek, dan 'n week met behulp van 5min grafiek, die hele tyd nagaan met 'n hoër tyd kaarte soos aanbeveel. Prestasie was wild uiteenlopende - sommige dae wat ek gemaak het 100 pitte, 'n paar dae het ek verloor 100 pitte, 'n paar dae was daar geen beduidende bedrywe nie. Die probleem vir my blyk te wees dat die stelsel gee jou seine 'n paar minute na die skuif het begin. Teen daardie tyd het die kans retracement hoog en dit is 50/50 of die handel af nie sal kom of. Ek bang ek kan t beveel die stelsel. Swart Hond Forex System Review Swart Hond Forex resensie is Swart Hond Forex sagteware moeite werd om jou geld of net 'n bedrogspul Lees die waarheid in My Swart Hond Forex Review Tot Sluit daarby. Produk Naam: Swart Hond Forex As jy op soek is na 'n geleentheid wat jou sal toelaat om die tipe van inkomste wat jy nodig het om 'n lewe van luukse en onafhanklike rykdom leef verdien, dit is Swart Hond Forex Trading System is die enigste en waarskynlik die wêreld se eerste forex stelsel wat handel dryf soos die bankiers of selfs beter met die 1 minuut grafiek. Swart Hond Forex Trading stelsel, deur Josua Richardson ontdek, kan gebruik word om meer as een keer te handel 'n dag tyd gemaklik by die gerief van jou huis, kantoor, swembad of ontspanning deur die see. Oor Swart Hond Forex: Swart Hond Forex Trading System is so eenvoudig en tog so kragtig om rykdom en die bou van jou toekoms op te wek. Dit is die stap-vir-stap, maklik om te volg Handleiding jy geld. Beurs in die 1 minuut vereis vaardigheid, selfs as jy die inskrywing mis, n paar minute later, kan jy weer in te voer, hierdie keer as die mark beweeg vinnig en jy wil jou geld vinnig te versamel. Dit is die mees power-verpak, waardevolle opvoeding wat jy ooit oor hoe om die Forex regtig handel op een plek sal ontvang Swart Hond Forex is alles wat jy nodig het Dit is die enigste handelaar wat dit waag om handel te dryf op die 1 minuut grafiek. Hierdie stelsel gee jou 'n uiters doeltreffende Trading System dat 'n hoë oorwinning tot die verlies verhouding, maklike instruksies te volg het. Aspekte van Swart Hond Forex: Die stelsel is so maklik om te gebruik dat almal en enigeen hierdie stelsel kan handel. Swart Hond Forex bewys en akkurate, winsgewend, baie maklik en baie maklik om te volg. Dit handel stelsel is baie uniek. Hierdie stelsel pas beide die dag handelaars en handelaars wat baie min tyd het en het 9-5 werk. Dit het 'n hoë oorwinning tot die verlies verhouding, maklike instruksies te volg. Swart Hond Forex is uiters doeltreffend Trading System Jy sal maak 100-200 pitte 'n dag op 'n daaglikse basis. Hoe werk Swart Hond Forex Werk met Forex 1 minuut Trading System, alles wat jy wil doen, is om te betree en weer in die handel en geld en meer geld te maak. Sy wil jy kry die geweer te skiet op elke teiken en trek die sneller te slaag in Forex mark Hierdie stelsel word gedefinieer geld bestuur reëls sodat jou risiko en beloning is goed. Gevaar minder, en verdien meer pitte. Tipiese inskrywing risiko en beloning is 1: 1 of 1: 2 of selfs 1: 5. Toegang en uitgang-seine getrek om te wys jy jou handel setup met gedefinieerde uitgang punte sodat jy niks meer om te doen as jy kyk na rekening groei in grootte. Maak geld nou en stop verlies. Diegene wat 9-5 werk moet ten minste 10 minute per dag spandeer, om te wag vir 'n inskrywing en daarna het 'n stel en slaap teiken wins. Hierdie stelsel word in duidelik in kaarte en gedetailleerde wanneer jy moet ingaan en hoe jy moet ingaan, waar is jou neem wins, en onder watter omstandighede, moet jy handel te vermy, is duidelik omskryf nie. Hoekom Swart Hond Forex so verskillend In teenstelling met ander onnodig ingewikkeld stelsels wat so baie aanwysers en moeilik om te verstaan ​​en te begryp kaarte het. Eintlik hierdie stelsel gebruik 'n beproefde metode, winsgewende 2 aanwysers, bekend as die 1 min Power Mountain en 1 min Kraglyn. Ons custom made 1 min aanwyser is die enigste aanwyser wat jy nodig het om winsgewend te wees. 90-95 ambagte is winsgewend te maak. Dink net, binne n paar minute, sal jy geld in jou makelaars rekening. So, hou op bemoeilik jou handel met talle aanwysers wat lukraak resultate gee en begin vereenvoudig jou handel deur die gebruik van die aanwyser. Geen hype geen krag verkope bladsy, net kaal waarheid. Voordele van Swart Hond Forex: Swart Hond forex stelsel is 'n kragtige stelsel wat jare geneem het om te ontwikkel. Dit is baie maklik om handel te dryf. Enigiemand kan handel met behulp van hierdie eenvoudige metode, want die sagteware doen die harde dinge vir jou. Dit is 'n groot hulpmiddel vir beide die ervare en beginner forex handelaar. Jy kan begin handel met 'n lae belegging, en jy kan geld en tyd te bespaar. Hierdie sagteware is baie gebruikers vriendelik en werk met byna elke platform. Hierdie stelsel ambagte in 100 volle outomaties af en laat jou toe om bestendige groei deposito sonder vermoeiende PC-sitting. Die stelsel kom met 'n goed gedetailleerde handleiding en dit maak dit baie maklik om te gebruik. As jy nie self 'n stabiele en vinnige internet konneksie, kan jy vind dit 'n bietjie moeilik om die sagteware te gebruik, want dit is 'n web-gebaseerde program. Jy moet noukeurig volg die instruksies in hierdie sagteware, Tensy jy enige geld nie kan kry. Algehele, is Swart Hond Forex sterk aanbeveel Dit is so veilig as moontlik te verminder die verwagte wins. Geen spesiale kennis en ervaring Nou verlang, jy met geen twyfel kan met selfvertroue kyk na die opening en sluiting bestellings. Vinnige en akkurate mark horlosie stelsel maak al die berekeninge in net 'n tweede Swart Hond Forex is ideaal vir enigeen wat 'n bestendige werk of diegene wat wil om voltyds te gaan wanneer dit kom by handel forex. Ek beveel sterk aan dat jy begin met verstekstelling en kies die kleinste en kry groot wins. Nou het jy 'n kans om 'n deel van hierdie forex stelsel geword. Begin handel met die hele winsgewende, ongelooflike, hoogs verslawende 1 minuut stelsel. swart hond forex review swart hond forex forum swart hond forex aflaai swart hond forex stelsel gratis aflaai swart hond forex stelsel review swart hond forex stelsel review swart hond forex strategie swart hond forex pdf swart hond forex fabriek swart hond forex EA swart hond forex swart hond forex vrede weermag Dave Atkinson swart hond forex swart hond forex gratis aflaai swart hond forex stelsel aflaai swart hond forex stelsel aflaai swart hond stelsel forex fabriek swart hond kitsoplossing forex swart hond kitsoplossing forex resensies swart hond forex aanwysers swart hond forex login swart hond forex stelsel pdf swart hond forex stelsel forex handelaar die swart hond handel stelsel. Hierdie boodskap is aangevra 551 Times Laat 'n antwoord Kanselleer antwoord hierdie webwerf is veel meer as net 'n eenvoudige oorsig webwerf. Jy sal leer oor die voordele, nadele en my finale sluiting van elke produk. Ek hoop dat jy sal tevrede wees met die gehalte van die inligting wat jy kry op my site. Recent Posts


No comments:

Post a Comment