Thursday, October 6, 2016

Forex 90 Win

Enigiemand het 'n stelsel handel w / 90 wen koers Niks, maar tendense met 'n outomatiese stelsel. Ek skryf my eie EAS om tendense te ry, en ek m nie bang om my kode of my resultate lewer. Nice, eerlik ek m nie heeltemal daar nie. Ek sal leer om skrifte te skryf vir 'n EA nadat ek kan seker maak my sleutels om handel kan hou die hele jaar. Wat dryf my gek is 'n vriend wat hou probeer om EA koop nadat EA vir honderde dollars net om meer geld te verloor. Begin van 'n belegging swembad om meer as 90 verloor en hy was net 'n tegniese handelaar met behulp van spilpunte, fibo lyne. Hoe groot van 'n tendens doen jy ry ek weg die E / O af tendens van die afgelope week. Tog het ek verhandel steeds teen die tendens twee weke gelede. Dit is waarom ek nodig het om ten volle te toets hoe goed dit hou in 'n lewendige in omgewing wanneer emosies soms kan red of sny jou wins. Verlede week het ek getref 750 pitte, gemis 1k pitte as gevolg van net paranoïes oor die mark neem al my winste terug en dan 'n paar. Ek vyf is bekend as 'n fundamentele handelaar. Ek het net graag om handel te dryf met die wind agter my rug. Op die oomblik is die E / O ek wil sê kan 'n draai op in die somer, maar ek het net 'n gevoel dit kan 'n ander 200 pitte te laat val. Don t my verkeerd verstaan, ek het verliese omdat ek gewaag meer as wat ek moet hê. So ek m nie doen wat nie met my oorwinning koers, man ek net gaan om dit uit te slyp vir die jaar en die opbou van my rekening deur groot aantal pitte gewen. V. Geen misdryf, maar ek is bang jou vraag is betekenisloos. Enige stelsel met 'n 5 pit wins teiken en 'n 500 pit stoploss sal 'n baie hoë (waarskynlik 90) wen koers het. Maar dan een verlies sal jy hinderlaag. Met ander woorde, jy moet die RR (terugkeer na risiko verhouding) van elke handel, asook die oorwinning koers te oorweeg. Enige stelsel moet, ongeag of die mark verhandel word. Ag, ek weet, net wou sien wat mense dink. Die meeste neem dit net as 'n grap, maar daar is mense wat ernstig voel verblind deur sukses en net seker hoër. 'N Vriendin van my is op soek na 'n EA wat presies dit doen. Hy s honderde dollars spandeer op EA se en verloor meer as wat hy belê. Ek m net die kombinasie van verskillende strategieë en taktiek in iets konsekwent. Verlede week was 750 pitte Ek wissel oral 500-1000 pitte per week. Ek het genoeg pitte wen Incase geval ek raak 'n 500 pitte SL. Ek handel kers formasies Ek hou, kyk na die ekonomiese nuus skatting. Ek het 'n wedstrydplan vir 40-60 pit bewegings. Op dae verwag ek 'n paar ernstige bewegings Ek het hangende transaksies vir 'n 100 pit reeks. Ek probeer om 'n 2000-5000 marge vlak sowel in stand te hou. Nie groot ambagte op enige manier nie, maar genoeg oorwinnings om seker te maak verliese don t vernietig die rekening. Ek sal uitvind vandeesmaand in 'n lewendige omgewing as dit is die beste om 'n 100 pit reeks handel, wag vir 'n retracement en die opstel van ambagte weer. Of neem 'n skoot op projekteer 'n 400-600 pit beweging vir die E / O. V. Mind deel wat jou opstel is vir 'n handelsmerk Vanoggend my ambagte gaan as wat verwag is. Ek het 1-3 ambagte oop tussen 1,2900-1,3000. Toegesluit in 35pips tot dusver. Gewoonlik i geweer vir 100-200 per dag, maar ek sal kry 160 pitte totale sodra dit klaar 1,3000 vir die E / O. Ek sal wag vir 'n retracement dan handel 40-60 neut reeks met verskeie Neem Wins posisies. Btw al koop. Ek m net bly uit kyk na die grafiek en 'n algemene begrip van hoe nuus impak die mark. so 'n meer ontspanne handel styl. Laer baie groottes gee my ruimte vir foute voordat die mark deur middel van my handel reeks beweeg. Dit is 'n wonderlike ding. net gesluit ander handel vir 'n ander 10 pitte 'n ander. As dit my handel reeks voltooi sal ek 160pips kry met een oop vir 'n potensiële bullopie vang. As dit 'n oop handel suid gaan, kan ek laat dit rit op -160pips of sluit dit by -80pips of net saam met 'n 5 Stop Loss. V. Forex M1 scalping 90 Win scalping met EMO Gebruik lyngrafiek. Duur: 1M. Munt pare: Majors Smeer Max: 0,00025. Is die beste om kopvel handel by die London Oop (3:00 EST) of die New York oop (08:00 EST), want dit is oor die algemeen wanneer die geldeenheid pare sal begin om meer in een rigting beweeg. Aanwysers: 1 Ema (eksponensiële bewegende gemiddelde) Predictive, lang tydperk 25, geskiet tydperk 8 2 Ema (eksponensiële bewegende gemiddelde) Predictive, lang tydperk 50, kort tydperk 15 3 Ema (eksponensiële bewegende gemiddelde) Predictive, lang tydperk 100, kort tydperk 100 . Lang Entry: Wanneer die Ema 25 steek op in die 50 Ema en 100 EMO. Kort Entry: Wanneer die Ema 25 steek af deur die 50 Ema en 100 EMO. Uitgang: TargetPrice: 5-10 pitte Stop verlies: 9-12 pitte Heilige Graal ------ 100 WIN RATE (Miracle Metode) Hallo, ek is die handel die forex mark vir 3 jaar en ek is 'n gesoute veteraan. en met verloop van tyd het ek 'n Strategie (stelsel) (metode), wat 100 wen koers lewer ontwikkel het. dis reg mense, GEEN VERLOOR ambagte. Ek het hierdie metode wat gebruik word vir ses maande. Ek het nog nooit ervaar 'n verlies van my. Ek het ook backtested vir 'n tydsduur van 2 jaar sonder 'n verlies. Vir die rekord. heilige grails bestaan, maar daar is probally slegs 'n paar daar buite en die meeste van hulle wat ontdek sal gaan na die graf van hul heer getrek. Op hierdie draad sal ek woon state weeklikse plaas en plaas real time ambagte deur die week met screenshots. ok, dis klink goed, maar laat my dink. U R verkoop jou stelsel. Bykomende Gebruikersnaam geword Aug 2008 211 Posts Miracle Metode (sommige besonderhede) - 3-7 ambagte per paar per week - winste 90 pitte 'n handelsmerk. 30 pitte veiligheid teiken - Gebruik 130 pit Hard Stop ja, maar hoekom u hierdie hier vertel as jy nie wil hê om te deel en as jy sê jy sal met jou neem die holly graal metode van jou om jou graf. sou jy graag ons te vertel wat jy bravo dat jy slim genoeg om forex mark te klop voorwaar, daar is metodes wat die mark kan klop is, anders niemand ooit 'n miljoenêr van forex wees. maar in plaas van skree dat jy slim genoeg is probeer om mense te help om jou. hulle nie vertel jou metode, maar probeer om te help. Ek verloor myself duisende in forex. Ek opgeblaas 4 rekeninge. maar ek kan jou dit vertel. wat is die belangrikste. elke keer as ek het 'n beter en beter. en ek het nie dieselfde foute herhaal. dit is die heilige graal. om te leer uit jou foute. Korrekte geldbestuur, bereken jou risiko vlak, hoe jy hoeveel jy eerste kan verloor as die handel teenoorgestelde gaan en hoeveel jy sal wen. altyd wen bedrag moet groter wees. Laat jou wins groei. moenie al jou wen posisies nie sluit in 'n keer. en jy kan sien jou rekening groei selfs terwyl jy slaap. As jy verloor jy verloor. dit sal 'n klein verlies wees. maar as jy wen sal dit 'n groot oorwinning wees. dit is die heilige graal. Ek handel forex vir 5 jaar en ek leer elke dag. Om die waarheid te niemand korrekte 100 kan wees. Hallo, ek is die handel die forex mark vir 3 jaar en ek is 'n gesoute veteraan. en met verloop van tyd het ek 'n Strategie (stelsel) (metode), wat 100 wen koers lewer ontwikkel het. dis reg mense, GEEN VERLOOR ambagte. Ek het hierdie metode wat gebruik word vir ses maande. Ek het nog nooit ervaar 'n verlies van my. Ek het ook backtested vir 'n tydsduur van 2 jaar sonder 'n verlies. Vir die rekord. heilige grails bestaan, maar daar is probally slegs 'n paar daar buite en die meeste van hulle wat ontdek sal gaan na die graf van hul heer getrek. Op hierdie draad sal ek woon state weeklikse plaas en plaas real time ambagte deur die week met screenshots. Laat ons kyk na jou stelsel. Jy sal 'n gehoor het hier as jy sal deel. Daar is baie baie ervare handelaars hier in VF wie jy raad sal bied in ruil vir jou mening oor die forex mark. Daar is ook baie twyfelaars wanneer jy 'n draad begin met so 'n titel. Vertel ons 'n bietjie meer oor jou handel ervaring, wie jy is in die algemeen en hoe jy gekom oor die ontwikkeling van die styl of metode. Een Heilige Graal System (100 Win) is die opening van 2048 rekeninge elke befonds 2048. Gaan Lank op 1024 rekeninge, terwyl kort gaan aan die ander kant 1024. Na hierdie handel, Jy is nou saam met 1024 rekeninge met geen verlies. Op die tweede handel, gaan Lank op 512 rekeninge terwyl kort gaan aan die ander 512 rekeninge. Na hierdie handel, is jy nou links met 512 rekeninge met geen verlies. Spoel herhaal. Jy sal uiteindelik 'n rekening met 10 absoluut geen verlies ambagte en jy kan nou spog hierdie op 'n webwerf of wat ook al. Dan sal jy leerlinge vir 'n fooi van 5K aanvaar Só diegene braaikuiken kamer swendelary doen. Aangesluit Julie 2007 Status: 26 y / o Beleggers / Trader / Programmeerder 5012 Posts Ek het gedink van 'n gratis sein diens: Kry 5000 deelnemers. 2500 lank 2500 kort herhaal soos nodig en verkoop die laaste paar op die volgende sein.


No comments:

Post a Comment