Wednesday, October 19, 2016

Ak Klap Stock Options

Oorspronklik gepos deur crashlanding: Oorspronklik gepos deur Dawg180: Soek vir 'n Beryl Pools sidefolder op GUnbroker - daar is 'n man verkoop hulle vir arounf 160 en dit is 'n druppel in voorraad soos die Tatnal / Romanian. E Duits, maar die ergonomie is veel beter . Waarskynlik die beste voorraad daar buite, 'n paar jaar gelede toe hulle moeilik om te kry wat hulle op pad was om vir 250 Solar taktiese was hulle moes vir 'n rukkie, een van my gunstelinge, soliede slot soos 'n Roemeense draad gids, geen wikkel glad, baie gemaklik om te skiet, net negatiewe kant, hulle don t sluit in die geslote posisie, maar dit maak vir 'n vinnige opening. Een ander ding, in die geslote posisie, dit is moeilik om die selector hefboom flip in die vuur posisie. Hierdie een is sit op 'n Bulgaarse 74 opbou. Die nie-sluiting in die gevoude posisie isn t te veel van 'n probleem as gevolg van die lente in die meganisme wat dit in die geslote posisie hou - as jy kyk na die lente meganisme is dit 'n semi gesluit toestel wat dit hou van uittrek oop. Ek stem saam tath mainulating die veiligheid isnt maklik nie, maar daar is 'n hele paar opsies vir die vervanging safeties dat dit oorkom, en ek sou nog steeds die Beryl voorraad te neem oor die Duitse / Roemeens draad folder - eintlik wat ek gedoen het, ek het twee Beryl aandele en ontslae geraak het van my Romy draad dopgehou geruime tyd gelede. Oorspronklik gepos deur vryheid het 'n AK: Oorspronklik gepos deur Dawg180: Soek vir 'n Beryl Pools sidefolder op GUnbroker - daar is 'n man verkoop hulle vir arounf 160 en dit is 'n druppel in voorraad soos die Tatnal / Romanian. E Duits, maar die ergonomie is veel beter. Waarskynlik die beste voorraad daar buite, 'n paar jaar gelede toe hulle moeilik om te kry wat hulle op pad was om vir 250 Groot voorraad geen permanente veranderinge was. Het jy een op my SAR3 nou. Die paar wat ek het gesien op gunbroker lyk soos jy het nie om mods te maak om die geweer, soos dalk verander / sny van die tang. Ek kon verwar. gunbroker /Auction/ViewItem. aspx punt 250876517 Oorspronklik gepos deur die professionele: Oorspronklik gepos deur vryheid het 'n AK: Oorspronklik gepos deur Dawg180: Soek vir 'n Beryl Pools sidefolder op GUnbroker - daar is 'n man verkoop hulle vir arounf 160 en dit is 'n daling in voorraad soos die Tatnal / Romanian. E Duits, maar die ergonomie is veel beter. Waarskynlik die beste voorraad daar buite, 'n paar jaar gelede toe hulle moeilik om te kry wat hulle op pad was om vir 250 Groot voorraad geen permanente veranderinge was. Het jy een op my SAR3 nou. Die paar wat ek het gesien op gunbroker lyk soos jy het nie om mods te maak om die geweer, soos dalk verander / sny van die tang. Ek kon verwar. gunbroker /Auction/ViewItem. aspx punt 250876517 Geen verandering nodig. Strokies in die tang net soos 'n gereelde voorraad. Oorspronklik gepos deur crashlanding: Oorspronklik gepos deur die professionele: Oorspronklik gepos deur vryheid het 'n AK: Oorspronklik gepos deur Dawg180: Soek vir 'n Beryl Pools sidefolder op GUnbroker - daar is 'n man verkoop hulle vir arounf 160 en dit is 'n druppel in voorraad soos die Tatnal / Romanian. E Duits, maar die ergonomie is veel beter. Waarskynlik die beste voorraad daar buite, 'n paar jaar gelede toe hulle moeilik om te kry wat hulle op pad was om vir 250 Groot voorraad geen permanente veranderinge was. Het jy een op my SAR3 nou. Die paar wat ek het gesien op gunbroker lyk soos jy het nie om mods te maak om die geweer, soos dalk verander / sny van die tang. Ek kon verwar. gunbroker /Auction/ViewItem. aspx punt 250876517 Geen verandering nodig. Strokies in die tang net soos 'n gereelde voorraad. nou is my planne verander het. vir die prys van 'n ACE opstel, kan 'n mens 'n chrisoliet voorraad kry en nie te tangs kap. Iemand anders het foto's van hulle geïnstalleer SKS Voorrade, AK47 Voorrade, MAK90 Voorrade, AK74 Aandeel Of jy weer bou van die grond af, of jy hoef net 'n plaasvervanger voorraad, Desert Fox Verkope het 'n groot keuse van aandele vir 'n verskeidenheid van AK platforms insluitende Chinese MAK90 s (tipe 56) en Joego AK s, asook SKS, AK74 se, RPK se en meer Kies uit tradisionele hout aandele met of sonder thumbholes, of meer moderne taktiese ontwerpe met opvoubare of vou aandele. Ons voorraad sluit in: Plastic thumbhole AK47 aandele vir Slawiese AK se Wooden thumbhole MAK90 aandele Wooden SKS aandele Gelamineerde Hout Egiptiese (Maadi) thumbhole AK47 Aandeel Wooden Bulgaarse AK74 aandele AK74 voorraad stelle (sluit pistool greep en handguards) Tapco: opvoubare AK47 aandele, AK47 voorraad stelle, en opvoubare voorraad stelle vir Saiga platforms Folding AK47 aandele Gelamineerde hout RPK aandele en voorraad stel Polymer AK47 aandele en meer Bestel aanlyn is maklik, net produkte toe te voeg tot jou wa en afhandeling Of, gee ons 'n oproep by 661-322-8100 en laat ons jou help om te voltooi jou bestelling Kry 'n T-hemp GRATIS Desert Fox met elke aankoop van 150 of meer Ek het 'n droom van die maak van 'n AK my primêre geweer. Dit gesê ek m nie 'n fan van die ergonomie. Ek m nie 'n suiwer en ek don t regtig omgee as ek enige wat aanstoot. Ek oorweeg om 'n geweer (een van hulle) 'n instrument in die skuur en as ek 'n beter instrument vir my kan skep, dan m Ek al daaroor. Toe ek die M10 Ek het gedink van die vertrek op die Roemeense vou voorraad en die toevoeging van 'n amd65tech wang riser. Na afloop van die droom van die M10 vervaag en ek het saam met die SGL31, het ek rond op die vou voorraad opsies en hulle was duur. Dit lyk asof die dae van 40 vou draad aandele is verby. Reg rondom hierdie tyd, OST (een bron taktiese) kom uit met 'n klap kneukel vir 'n kommersiële buffer buis wat jou sal toelaat om 'n Magpul voorraad daarop sit en maak dit 'n gids. 'N soet stukkie van die legkaart is jy nie t het om af te sny jou tang om te gaan met hierdie gids. Wat is wreed vir my, is ek 'n Magpul milspec CTR voorraad rondsit sonder 'n huis wat ek t wouldn in staat wees om te gebruik, maar die gids gekyk interessant. As alles Ost daar geen specs of gewig (dryf my neute met die webwerf). In elk geval ek vooraf bestel as dit lyk na 'n OST eksklusiewe wees. OST sê ten minste 'n maand voordat hulle sou stuur. 'N Paar weke gelede CNC Warrior en Bone Steel Arms gekyk word om uit dieselfde kneukel en hulle het ook 'n opsie vir een met 'n geïntegreerde milspec buffer buis geheg. Prys was 'n bietjie meer, maar was die moeite werd vir die milspec buis. Nog 'n mooi toevoeging was Bone Steel was insluitend 'n datum skip. So ek gekanselleer my bestelling by OST en geplaas om 'n nuwe een met Bone Steel Arms vir die kneukel met die milspec buis. Niks teen OST hulle net didn t het die geïntegreerde buis en ek didn t voel soos die toevoeging van 'n buis en kasteel neut. In elk geval, 'n lang storie oor probeer om die deel te verskeep uit, maar ek het dit uiteindelik verlede Vrydag. Die installering van 'n briesie, behalwe vir die nimmereindigende skroewe Arsenal heg hul aandele met. Alle skroewe ingesluit. Die ingesluit skroewe is plat kop. Ek sou 'n Allen of Torx het perferd maar hulle werk. Daar is 'n gestruktureerde gat vir 'n skroef wat rygoed deur die tang en ook 'n gleuf vir 'n skroef met 'n neut wat dit moontlik maak vir afwykings van ontvangers se eintlik nogal 'n briljante opstel. Ek sou raai Loctite. Vou is eintlik baie eenvoudig en kragtig. Jy omstoot direk aan die skarnier en dit vou oor soos botter. Chris by Bone Steel het gesê dat die verharde staal bus rondom die skarnier pen verhoed dra, en die res van die paring punte is ontwerp om toesluit selfs strenger as slytasie breek. Die skarnier was ook rotsvas en het nie meer kan speel in dit glad nie. Een werklik uitstekende toevoeging tot hierdie buffer buis is elke gat het 'n gestruktureerde gat agter dit vir 'n pet skroef om 'n voorafbepaalde posisie gestel. Ek is mal oor hierdie opsie as ek sou nooit verder as die derde gat en dit laat my toe om 'n einde te voeg, sodat jou nie voortdurend besig om die regte posisie te vind. Die buis het 6 gate wat al eweredig gespasieer, en alle posisies is bruikbare. Lukraak Ek het eintlik een van hierdie punte lê rondom. Ek is mal oor hierdie opsie en werk uit perfek. As my navorsing korrek is, op net 10,5 onse is, dit is die ligste manier om 'n vou opvoubare voorraad heg aan jou AK. Nog 'n goeie toevoeging is die ekstra diep k / d slinger draai sak op die kneukel. Dit plaas 'n slinger berg reg oor die dieselfde plek as 'n AR, wat is lekker as jy 'n enkele punt slinger gebruik. Op hierdie stadium het ek m net probeer om uit te vind wat spoorstelsel om my handgards vervang met. Weereens, OST het 'n paar groot opsies soos die Texas wapenstelsels Kalashnikov beschermer. Die opstel is soet. Ek het nou die vermoë om 'n CQB lengte en ook 'n lang reeks lengte. As jy 'n AR agtergrond kan ek t begin om jou te vertel hoe die geweer net kom tot lewe met hierdie opstelling. Ek sou raai om die 0,75 wang riser as die voorraad sit 'n bietjie laag. Op die ou end dink ek dit is 'n selfs handel met die oorspronklike voorraad na die gids. Enige werklike voorraad wat jy na voeg gaan 'n gewigstoename wees. Ek het uiteindelik die toevoeging van 'n bietjie minder as 'n halwe pond, maar ek plan op die maak van die wat op ander gebiede. Jy kan die kneukel alleen of die kneukel met die gebou in buis koop. Die gids Bone Steel Arms met die buis is 'n goeie opsie in my opinie as dit is baie goedkoper as die aankoop van 'n ordentlike buis en kasteel neut. Chris by Bone Steel was wonderlik om mee te werk. Dit is regtig 'n uitstekende produk wat alles wat OST, CNC Warrior, en Bonsteel sê nie. Dit is duidelik dat dit is een van daardie items wat 'n opvolg ondersoek om te sien hoe die skarnier doen nadat honderde voue vereis. Nou het ek die keuse van 'n meer beskeie geval vir die SGL. Toe ek die eerste keer hierdie op gegooi was ek 'n bietjie bekommerd oor die gewig en die dikte van die voorraad. Ek moet sê dat nadat dit geskiet is dit die hele naweek is dit 'n droom om te skiet. My groeperings is strenger en die geweer lyk vinniger te teiken. Ek is regtig lief vir hierdie skarnier en kan t sê genoeg daaroor. As jy op soek is na hierdie roete gaan en Don t wil uit te roei jou tang, dink ek dit is die pad om te gaan. Volg ons op Google


No comments:

Post a Comment